Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Hierbij gelden geen gebreken vanuit slijtage en gebreken door eigen toedoen.

 

Klachten

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn dan horen wij dat graag, binnen 7 dagen van u. Stuur uw klacht naar klachten@lovemyjewels.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.